ASPA asiakaspalautteen käsittely ja raportointi järjestelmä

ASPA on kehitetty asiakaspalautteen joustavaan käsittelyyn yrityksen tai yhteisön toiminnan kehittämiseksi. Asiakaspalautteen lähde voi olla Internet-lomake integroituna Internet-sivuille, extranet, sähköposti tai perinteinen palaute, mikä kirjataan.

Kirjaamisen jälkeen alkaa ASPA hallitsee palautteen etenemistä organisaatiossa, huolehtii palautteen käsittelystä, kertoo prosessin etenemisen ja säilöö kehitysehdotukset ja raportoi tarvittaessa. Lisäksi ASPA kommunikoi esim. Excelin kanssa.

Lue lisää (PDF)

Uutiset

Yhteystiedot

OpenSpace Oy
Pusulantie 660
03810, IKKALA

LOHJA
Suomi Finland
Sähköposti
info (at) openspace.fi
Puhelin
+358 (0) 400 976 261